LES PARAULES SÓN MÀGIQUES

LES PARAULES SÓN MÀGIQUES
- mai saps el que et poden arribar a dir-

dimarts, 15 de juny del 2010

Xerrada sobre la maternitat i el part natural

Avui – últim dia de classe a última hora- ha vingut la Violeta convidada per l’Enriqueta per a parlar-nos sobre la maternitat i el part natural.

La xerrada en general ha estat bé, he après algunes coses noves però no ha sigut del meu gust. La veritat és que aquest és un tema on potser jo tinc les coses bastant clares i, tot i que la Violeta ens ho ha explicat tot molt bé, no canviaré d’opinió però potser alguna de les seves idees no està del tot malament.

Bé, en definitiva, la Violeta ha fet una xerrada – per mi- des del punt de vista de veure la maternitat una cosa totalment natural sense intervenció de res artificial. Per a mi això és un extrem, és massa, i la meva idea es tenir un fill o més fills com s’ha anat fent fins ara, igual que ho ha fet la meva mare.

1 comentari:

  1. Jo penso com tu, però crec que és bo conèixer altres punts de vista. Cal ser oberts i més vosaltres que sou joves heu de conèixer totes les possibilitats a l'hora de tenir un fill. No ens hem de deixar arrossegar per la "moda": part ràpid, epidural, sense dolor, res de llet materna i a recuperar la figura el més aviat possible i a treballar (i el nen a la guarderia, a socialitzar-se).

    ResponElimina