LES PARAULES SÓN MÀGIQUES

LES PARAULES SÓN MÀGIQUES
- mai saps el que et poden arribar a dir-

dimecres, 21 d’abril del 2010

El destinatari de la publicitat

Els anuncis de detergents i productes de netega que hem vist (Detergent Kalia, Ariel Ultra -anunci antic-, Fairy i Cilit Bang, tenen tots molts trets en comú i el principal és que el target són les mestresses de casa, és a dir, aquests anuncis van destinats a aquest públic.
Però tots aquest anuncis segueixen un esquema molt similar i s'assemblen en molts aspectes, ja que han de fer creure al públic que el que estant venent de veritat funciona i, a més a més, han d'aconseguir que aquestes dones que veuen els anuncis es puguin identificar amb les protagonistes d'aquests.
Així doncs, per complir l'objectiu abans citat, la millor tècnica de publicitat és la de comparar dos productes - el que s'està venent amb un altre de "tradicional", mostrant sempre que el nou és el millor. Per tant utilitzen aquest mecanisme psìquic com a tèncica de venda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada